2011-03-05
 22:00:41

smyckesparty

Idag var jag hembjuden till mamma på smykesparty..
Lite kortfattat va det är: En kvinna vid namn Gunilla kommer hem till dig med alla pärlor du kan tänka dig...
Vi brukar försöka träffas minst en gång om året för just ett party av detta slag... Har ni aldrig prova det så ha ett det är så kul..

Detta gjorde jag till mig.
2 st halsband
2 st armband (det blå köpte jag färdigt)


Till Emilia
Halsbandet med Tingeling fick hon av sin Moster/Gudmor
Och det anndra gjorde jag till henne..


Mamma

Blev Milis glad för sina smycken?


BIG SISTER

är verkligen avis på det fina blåa armbandet!

jätte nice,... ditt lila-svarta också!....

man blir verkligen sugen på att göra mera!!!...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: